Uw tevredenheid vinden wij erg belangrijk. Wij zijn gepassioneerd over afval en de circulaire economie en willen onze dienstverlening continue verbeteren. Wij vroegen onze klanten om ons te beoordelen. En… wij scoorden een 9!

Allereerst, iedereen bedankt voor het invullen van dit onderzoek.

Dit KTO wordt jaarlijks uitgevoerd. Voorheen werd een specifieke doelgroep of tak van dienstverlening gekozen waarin klanten werden bevraagd. Dit jaar is voor een klantbrede aanpak gekozen. Wij willen jullie de uitslagen niet onthouden.

  • Alle afdelingen scoren goed tot zeer goed op basis van de klantvriendelijkheid.
  • Bij zowel het afhandelen van de klantvraag tot de uitvoering van de order en de tijd tot factureren scoort goed tot zeer goed.
  • De deskundigheid van het personeel is goed tot zeer goed te noemen. Zowel bij kennis van materialen en de klant, tot aan de afhandeling van klachten en het geven van logistiek advies is ruim voldoende gescoord.
  • Het uitvoeren van de gevraagde dienstverlening scoort goed tot zeer goed. Dit betreft het uitvoeren van orders, staat van containers en materiaal, informatievoorziening, advisering en facturering.

Dit alles zorgde ervoor dat wij een rapportcijfer van een 9 kregen! U zult zich kunnen voorstellen dat wij hier enorm trots op zijn.

Daarnaast denken wij ook graag aan de toekomst. Hoe kunnen wij dit mooie cijfer behouden? Voor in de toekomst is er de
wens voor een track en trace systeem met betrekking tot de uitvoering van orders. Binnenkort gaan hiervoor de eerste brainstormsessies plaatsvinden.

Wij zijn oplossingsgericht en willen ons continue verbeteren, daarom is uw feedback altijd welkom. Houdt u ons scherp?