Archiefopruimactie 2018

Archiefopruimactie!

Het nieuwe jaar komt eraan! Dat betekent uw oude administratie eruit.  Én uw nieuwe administratie erin. Alle archiefstukken op het gebied van belastingzaken en financiën tot en met december 2011* hoeven niet meer bewaard te worden. Dus die ruimte kunt u vrij maken en daarbij gebruik maken van onze archiefopruimactie!

Onbeperkte archiefvernietiging voor €75,-*

Tot en met december 2018 kunt u zich aanmelden voor het laten vernietigen van uw archief voor het actietarief. Wij komen op afspraak tussen 8.30 en 16.30 uur. Met ons speciaal gesloten archiefvoertuig rijden wij bij u in de regio. U kunt een onbeperkte hoeveelheid oud archief inleveren. Wij zullen uw archief voor een all-in prijs van €75,- (ex BTW, gemeente Apeldoorn) of €110,- (ex BTW, buiten gemeente Apeldoorn) vanaf uw adres afvoeren. Vervolgens vernietigen wij uw archief in onze beveiligde archiefvernietigingsruimte in Apeldoorn. Uiteraard wordt uw archief volgens de hoogst haalbare certificering, CA+, vernietigd. Bekijk de actievoorwaarden onderaan deze pagina.

Het speciale actietarief is inclusief:

  1. het afhalen van uw vertrouwelijk archief door ons gesloten archiefvoertuig;
  2. het onherkenbaar en gecertificeerd vernietigen van het door u aangeleverde materiaal;
  3. de CA+ werkwijze, is hét keurmerk voor betrouwbare vernietiging;
  4. het afgeven van een archiefbegeleidingsformulier;
  5. het afgeven van een AVG verwerkersovereenkomst;
  6. het verstrekken van een vernietigingsverklaring.

 

Actievoorwaarden:

  • De hoeveelheid archief past in één transport.
  • U bevindt zich in ons verzorgingsgebied.
  • Prijzen archiefopruimactie zijn actietarieven en exclusief BTW.
  • Het actietarief is een tarief voor éénmalige opschoonacties.
  • Het archief dient op de begane grond klaar te staan en maximaal 10 meter vanaf de parkeerplek van het archiefvoertuig. (Begaanbaar via een vaste en verharde ondergrond, geen grind)
  • Het archief moet handzaam verpakt zijn in dozen van maximaal 10 kg.
  • Grotere dozen zijn toegestaan mits op een pallet gestapeld en er een heftruck aanwezig is om te helpen met het laden.
  • Vuilniszakken zijn alleen toegestaan mits stevig en goed dichtgeplakt.
  • Ordners, binders, nietjes, plastic hoesjes en paperclips hoeven niet verwijderd te worden.
  • In verband met de discretie en veiligheid is het niet wenselijk het archief buiten klaar te zetten. Wij nemen de verantwoordelijkheid van het archief van u over op het moment van laden.
  • Om onze administratieve kosten zoveel mogelijk te beperken dient u  een éénmalige machtiging voor het incasseren van het factuurbedrag af te geven. U ontvangt van ons een factuur. De factuur wordt geïncasseerd uiterlijk 14 dagen na uitvoeren van order.
  • Uw factuur dient tevens als vernietigingsverklaring.